2014. november 22., szombat

27. rész: Sose lesz vége!



Sziasztok! :)
Tudom késve de meghoztam a részt. Sajnálom de így is hamarabb hoztam a részt mint néhány másik blog. :) Am azért is késtem mert beteg lettem tz-ék hada elsodort verseny is volt és fárasztó a közép suli. Mostantól csakis ÉN vagyok az admin ennek a blognak és én írom a részeket! Köszönöm aki ír kommenteket és vissza jelzéseket ad. Nagyon jól esik és nem bánnám ha egy picivel többet jeleznétek mert nem tudom hogy jó-e az amit csinálok. :/ Itt a blog csopija: https://www.facebook.com/groups/166002876929957/ gyertek minél többen és olvassátok hisz nektek írom! :) Puszi: Kitti xx

Harry szemszöge:
Óvatosan felültem és átöltetem majd érzéki csókot leheltem ajkaira.
- Így lesz, csak előtte még el kell intéznem valamit..
- Harry az orvos, aki megvizsgált azt mondta, hogy ne csinálj, semmit pihenjél! Belső vérzésed volt és a kezed is megsérült! Kérlek, maradj itthon és ne csinálj semmit!
- Sajnálom Blake, de ez a te érdeked is! Nem akarom, hogy bajod essen! Hívok testőröket és beszélek Niall-val és Louval.

Blake szemszöge:
Ha most Harry visszaadja akkor ennek soha nem lesz vége, mert sose fogják abba hagyni. Amit nem hagyhatok!
- Pillanat csak szólok Louisnak és Niallnek hogy keresed őket! Addig ne mozdulj! – szóltam Harrynek
Gyors megkerestem a másik kettő srácot és elmagyaráztam, hogy én ezt a két dolgot, hogy látom. Szerencsémre egyet értettek velem és meg mondták, hogy: „ Semmi áron nem engedjük, hogy folytassa ezt a csatát! Mert tényleg nem lenne vége!”
Harryhez már Louissal és Niall-val mentem.
- Itt van a két srác! – mondtam Harrynek és oda mentem mellé
- Harry arra jutottunk Blakkel és Louissal hogy nem mehetsz el! Mert ennek sose lenne vége! Legyél te az okos és hagyd ezt abba! – üvöltötte Niall

Harry szemszöge:
Értem, hogy a srácok és Blake aggódik értem, de pont ezért megyek, hogy végett vessek ennek az egésznek. 
Elindultam az ajtó felé ekkor valaki megfogta a kezem.  Nem néztem meg ki volt az csak kirántottam a kezem és elszaladtam. Ekkor hallottam egy nagy puffanást megfordultam és Niall feküdt egy autó előtt és minden csupa vér volt.
- Ne.. Ne.. Ne.. – Hallottam Blaket ahogy üvöltözik
Oda rohantam meg nézni mi van, mi történt.
- Harry hogy lehetsz ilyen felelőtlen!! Niall utánad rohant és most egy autó elütötte. – üvöltözött velem Louis
- Hívtad már a mentőt??? – kérdeztem kétségbe esve
- Nem. – válaszolták egyszerre
- Akkor hívja már valaki!!
Letérdeltem Niall mellé és megnéztem van-e pulzusa, de nem éreztem.  
Mire ki ért a mentő addigra már túl késő volt. Sajnálatos módon Niall meghalt csak az időpontot tudták megállapítani.
Megpróbáltam Blaket vigasztalni, de magamat sem tudtam így hát ez elbukott ügy volt. Tudván, hogy a barátom miattam halt meg borzasztó érzést keltett bennem.
- Mennyünk be! – mondta zokogva Blake
~Pár órával később~
Le tettem arról, hogy megbosszuljam Lukeon amit velem tett ma reggel ki tudja, hogy kit veszítenék el.
Blake csak zokog. Nem engedi, hogy megvigasztaljam, amit meg is értek. Ha hallgattam volna rájuk akkor most Niall élne.
Kint aludtam a kanapén a nappaliba. Blake meg a szobámba. Nem akart haza menni, amit meg értek. Louis viszont haza ment.
Nem tudtam elaludni. Furdalt a lelki ismeretem.  Ekkor hallottam, hogy Blake ordibál. Felrohantam.
- Blake.. Blake kelj fel! Csak rosszat álmodsz!! Blake!
- Harry.. – ölelt meg
- Nyugi itt vagyok nem lesz semmi baj!
 
Blake szemszöge:
Az álmom borzasztó volt. Niall futott Harry után és Louis Niall után elcsapta őket egy kamion.  Harry túlélte, de csak toló székben tudott menni, mert a gerince megsérült és lebénult. Nem engedte, hogy vele legyek segítsek rajta. Magát okolta mindenért. Elküldött, másnap mehetem a temetésére egyedül maradtam. Ekkor kimentem a temetőbe és csak ordítottam, hogy Niall, Louis, Harry miért hagytatok itt. Majd csak Harry és Niall nevét. Ekkor felébredtem.
Ott találtam Harryt megnyugodtam és megöleltem. Jól esett a könnyek csöpögtek a szememből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése