2014. november 1., szombat

26. rész: Kiütés



Sziasztok! :*
Ahogy igértem itt a rész! :) Ebben nincs semmi baki az előzö részben volt egy kis zűr de már az is javítva van! Remélem tetszik! És ki megy Bécsbe az 1D koncertre? Én ott leszek! :) Álló helyem van a zöldbe! Nagyon várom már, teljesen Fangirling tüneteim vannak :D Jó olvasást és hagyatok nyomot magatok után! Puszi: Kitti xx
Harry szemszöge:

Gondolkodtam, hogy mindig van nálam egy bicska a pénztárcámba a farzsebemben. Csak reménykedni tudtam, hogy a pénztárca a farzsebembe van, és benne van a bicska. Szerencsémre benne volt ki is tudtam szedni és óvatosan elkezdtem vágni vele a kötelet a kezem közül.  Mikor sikerült a kötelet a hátsóm alá tettem és a bicskát visszatettem a zsebembe. A kezemet visszahelyeztem abba a helyzetbe mintha a kötél még ott lenne rajta. Luke és Zayn motyogtak egy kicsit majd elmentek. Így már csak Liam maradt egy helyiségben velem.
- Liam kezdek szomjas lenni és mivel a kezem is kikötöttétek nem itatnál meg? Már unom egy kicsit a vér ízét a számba.
- De ez sokba fog kerülni neked! Azért azt sajnálom, hogy így ért véget ez a bandázgatás. Rád jobban hallgattam, mint erre a tuskóra.
- Liam még nincs minden veszve! Kiléphetsz ebből az egészből! Én is megtettem és most szinte mindenem megvan!
- Hát nem is tudom itt a víz! Igyál! És ne fecsegj annyit!
- Liam ez nem jó válasz!
- Tessék???
Erőt vettem magamon amennyire csak lehetett és jól gyomron vágtam, amitől ki is terült. Gyors elhúztam a sarokba, hogy ne lássa senki. Sajnáltam ezt tenni, de megkellet, tennem.
- Mi volt ez?
- Biztos egy állat neki ment valaminek. – habogtam
- Harry már túl jól ismerlek.. – mondta Zayn
- Nem tudom, mire gondolsz.
- Tudom, hogy megpróbáltál csak kiszabadulni – hajolt felém – de nem sikerült. Azt esetleg nem tudod, hol van Liam?
- Kiment a természetbe wc-re.
- Ez a tócsa mi itt?
- Nem bírta tartani lehet. – nevettem
- Fogd be Styles!
Úgy döntöttem megismétlem az előbbit Zaynt úgy se kedveltem annyira mindig különcködött sose hallgatott rám. Meg is tettem jól gyomorba vágtam, de neki nem volt elég így addig csináltam ameddig eszméletét nem vesztette.  Fájt a kezem, de nem érdekelt, ahogy tudtam őt is oda húztam Liam mellé majd visszaültem a székre.
- Luke!! Luke!! – üvöltöttem
- Mit akarsz? – jött oda hozzám
Oda simultam a fal mellé, megfogtam egy deszkát és leütöttem. Majd mikor ő sem szólalt meg elmenekültem. Jobb ötletem nem volt. Kiértem ebből a raktárszerűségből ahova a fiúk hoztak és elkezdtem futni. Már kb. 10-15 perce futhattam és végre tudtam hol vagyok. Ekkor kerestem a telefonom, de nem találtam. Szerencsémre volt egy telefonfülke mellettem.  Bedobtam pár aprót, amit a zsebembe találtam és tárcsáztam is Niall számát.
- Haló?? – szólt bele
- Szia Niall. Harry vagyok! Gyere, értem kérlek, itt vagyok a kisboltnál 10 utcával lejjebb a lakásomtól.
Siess, kérlek!
- Mi történt hova tűntél?? 2 perc ott vagyok. Ne mozdulj!
- Hidd el, ha tudnék, sem tenném! Majd mindent elmesélek! Haladj! – Visszatettem a kagylót a helyére és összerogytam
- Harry ébredezik!! Srácok, Harry mindjárt fel kell!! – hallottam, ahogy Blake zokog
Elkezdtem pislogni majd a hangok és a képek is tiszták lettek.
- Blake hol vagyunk?
- A lakásomban. Itt van Niall és Louis is. De ne erőltesd meg magad! Pihenj kérlek!
- Ne sírj, kérlek! Nem történt semmi komoly!
- Harry nem akarok többé távol leni tőled sem haragban lenni. Azt szeretném, ha megint együtt

lennénk és élnénk a szép kis életünket. – láttam, ahogy a könnycseppek még mindig folynak az arcán és a hangja is néhol elcsuklik
Óvatosan felültem és átöltetem majd érzéki csókot leheltem ajkaira.
- Így lesz, csak előtte még el kell intéznem valamit..
- Harry az orvos, aki megvizsgált azt mondta, hogy ne csinálj, semmit pihenjél! Belső vérzésed volt és a kezed is megsérült! Kérlek, maradj itthon és ne csinálj semmit!
- Sajnálom Blake, de ez a te érdeked is! Nem akarom, hogy bajod essen! Hívok testőröket és beszélek Niall-val és Louval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése