2014. szeptember 13., szombat

22. rész: Küzdök!

Sziasztok!
Ahogy gondolom észre vettétek, hogy ez a második hét és sajnálom hogy csak most tudtam hozzni de sajnos sok a lecke jövőhéten is csak 2 témazárót írok így nehéz. De próbálom hozzni minél hamarabb! :) Kinek hogy ment az első 2 hét? :) És itt is szeretnék Sok Boldog Szülinapot kíváni a mi szőke hercegünknek! :D És ki mit szól az új dalhoz? És várjátok az új albumot? :D Ne felejtsetek el komentelni vagy valami nyomot hagyni magatok után! :) Puszi: Kitti xx



Harry szemszöge:
- Harry én annyira sajnálom. – mondta Gemma
- Nem kell! – folytak a szememből a könnyek
- Mit szólnál hozzá, ha elmennénk enni valamit?
- Én most reggeliztem meg nincs is kedvem hozzá!
- Akkor menjünk sétálni..
- Nem érted, hogy nem akarok elmenni! Nincs kedvem semmihez életem szerelme most utasított vissza és nem tudom vissza szerezni. – üvöltöttem mi közbe remeget a hangom
- Csak rajtad akartam segíteni, de ha ilyen vagy akkor elmegyek!
Megöleltem nem akartam, hogy ő is haragudjon rám, mert bunkó vagyok, csak hiányzik Blake és valahogy nehéz nélküle.
- Elmegyünk a parkba? – engedtem el
Bólintott egyet és elindultunk. Vittük Dustyt is. Sétálva egy kicsit hosszú, de Gemma felvidított, ha nem is teljesen, de egy kicsit biztos.
Elérkeztünk a parkba és Dustyt elengedtük hadd rohangáljon.  Míg rohangált addig folytattuk a beszélgetést Gemmával.
- És akkor feladod? Nem is mész utána hisz a várost tudod melyik, ott biztos meg tudnák mondani, hogy hol, találod meg.
- Nem tudom. Őszinte legyek nem akarom feladni..
- Pontosan nem is kell, keresd fel! – vágott a szavamba
- Gemma hol van Dusty? – néztem körbe, de nem láttam
Kétségbe estünk, mert nem láttuk sehol.
- Szia, Harry nézd csak kit találtam. – megfordultam
- Z-Zayn? Te mi a faszt keresel itt? És miért van nálad Dusty?
Elvettem a kutyám de Zayn már nem volt ott ahol eddig állt. Körbe nézve megláttam, hogy a testvéremet fűzi. 
- Hé, ő a testvérem álljatok már le!!
- Harry van számodra egy információm. – hadarta el Zayn
- Mi?
- Blakeről van szó..
- Nyögd már ki!!
- Blake állítólag összejött valakivel. Állítólag megismert valakit az otthonában abba a városban ahol él.
- Ez hülyeség!  Még nem tette túl magát rajtam! Utána kell járnom meg kell keresnem, látnom kell, hogy tényleg összejött valakivel.
- Mikor fogsz menni? – kérdezte Gemma
- Amikor a legelső gép indul.
- De nem mehetsz, oda ilyen váratlanul hol fogsz lenni? És tényleg kérdezni akartam ez az a lány, aki miatt ott hagytál minket? Hisz minden saroknál találsz ilyet! Mi pedig sokkal többet érünk ennél a lánynál, hogy csak így eldobj minket!
Ekkor nem bírtam tovább behúztam egyet Zaynnek az is idegesített, hogy rá hajt, a nővéremre mikor van barátnője, de hogy még így beszél a lányról, akit szerettek ez azért már sok volt. Az öklöm sajgott.
- Húzz innen Zayn! – üvöltöttem
- Biztos jól átgondoltad? Ha most elküldesz, akkor a csapatba vissza többet nem kell jönnöd!
- Takarodj!
Zaynnel mindig volt konfliktusaink a csapatban is. De nem gondoltam volna, hogy ennyire mélyre süllyed tudta, hogy fontos nekem Blake.
- Gemma én most haza megyek és az első géppel elutazok Írországban.

2 megjegyzés:

  1. Menny utána Harry!!!!!!Mond neki h muszáj volt látnod,h nem bírod Nélküle adj neki valami személyes apróságot vagy egy szomorú romantikus levelet és ha elutasít akkor kinyithatja te meg menny haza és ha elég jó a levél újra veled lesz!!!!!Hu ez így sok de nem hagyhatom h ez legyen velük

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki hogy ismét kommenteltél, nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés