2014. augusztus 31., vasárnap

21.rész: Levél



Sziasztok!
Először is boldog szülinapot Liamek! Íme az új rész! Nekem nagyon tetszik! :) Ez Harry szemszögében van, nagyon jó. :3 Azt meg kell mondanom hogy nem biztos hogy minden héten lesz rész de igyekszem az biztos hogy minden második héten lesz rész! :) És nem nagyon sok rész  lesz már lassan vége. De gondolkodom rajta hogy lehet csinálok második évadot vannak ötleteim ne tudom még hogy lesz de pár hétig biztos lesz! Minden jót a sulihoz! :) Ne felejtsetek el komentelni, pipálni, és a csoporthoz csatlakozni!
https://www.facebook.com/groups/166002876929957/ Puszi: Kitti xx 
Az illata elvarázsolt, a szívdobogása megőrjített. Ugyan olyan ütemben és ugyan úgy vert a szívünk. Hihetetlen.
- Harry eresz el! Kérlek! – remegett a hangom
Ő csak szorosabban ölelt a szívem örült neki, de az agyam ellenezte.
Harry szemszöge:
Másnap reggel van. Borzasztó érzés hogy felkelek és nincs itt mellettem. Felültem és elkezdtem gondolkodni.  Megörülök, hogy nem lehetek Blake közelébe. Mikor megkértem Niallt, hogy hívja el egy fagyizóhoz, hogy tudjak vele beszélni. Niall megtette oda vezette Blaket és találkozhattam vele a szívem egyre gyorsabban vert, szeretem őt, de ő a múltam miatt elutasít. Az nap megöleltem majdnem meg is csókoltam, de kiszabadult a kezeim közül és elszaladt. Nem értem, hogy történhetett ez meg. A telefonszámát megváltoztatta Gemmával nem nagyon találkoznak Niallre haragszik a tegnapi átverés miatt. Hogy találkozzak vele? Megörülök, ha nem láthatom. Azt se tudom, hogy jár suliba, ha jár. Vagy egyáltalán mit csinál. Niall azt is pedzegette, hogy lehet, visszamennek
Mullingarban mármint a családjával.
Ettől ideges lettem felálltam az ágyból, kimentem a mosdóba, lefürödtem, felöltöztem és elindultam reggelizni. Reggelire ettem egy jó rántottát és készítettem teát. Most azért jól esne egy kis társaság, pár éve elköltöztem anyáéktól így magamat kell ellátnom. Meg persze a kiskutyámat, ami per pillanat anyáéknál van. Igazából közös kutyus Gemmáé és az enyém. Emlékszem mikor Blakkel találkoztam Dusty volt a szárnysegédem meg az ügyetlen dobásom is közre játszott. A nagy elgondolkodás közepette megszólalt a csengő. Megijedtem hirtelen és eltörtem a bögrét a kezemben. Ez is csak én lehetek. Elsétáltam az ajtóig, de az ajtóba nem állt senki.
- Rossz kölykök nem jó szórakozás. – ordítottam
Becsaptam az ajtót majd visszamentem a konyhába és elfoglaltam eredeti helyemet. Ekkor megint csöngettek.
- Ne szórakozzatok ostoba gyerekek!! – üvöltözöttem
Kinyitottam az ajtót.
- Hát te?
- Köszi, a kedves üvöltésed! Igazán jl eset! – Ölelt át
Észrevettem, hogy póráz van a kezébe és a póráz végén ott csahol Dusty.
- Köszönöm Gemma hogy elhoztad! Gyere/gyertek be!
- Tessék Harry itt találtam az ajtód előtt! Vagyis Dusty találta.
Beengedtem őket. Majd megkínáltam Gemmát üdítővel és kajával mondjuk az üres hűtőben nagyon nincs sok étel. A kutyusomnak is adtam vizet és szerencsére volt kutyakonzervem is.
- Mesélj Gemma hogy vagy?
- Harry te nem vagy kíváncsi erre a levélre ezen a levélen se cím se név e semmi. Engem nagyon érdekel mi áll benne.
- Most hogy mondod engem is érdekel. – elkezdtem kibontani
- Kérlek, olvasd, fel hangosa kíváncsi vagyok!
Bólintottam egyet majd elkezdtem nézni a levelet. Mély levegőt vettem kifújtam és elkezdtem olvasni.
~ Kedves Harry!
Minden egyes percben hiányzol. Hiányzik a mosolyod, aminél látszik a gödröcskéid, hiányzik, hogy bele dúr-hassak a göndör fürtjeidbe, ami jó puha, Hiányzik az első randi utáni élményem mikor pillangók repkedtek a hasamban. Nagyon szeretlek, de nem tudom megbocsátani, hogy nem mesélted el, nem mesélted el a múltad, kedves hogy gondoltál a lányra hogy ne essen baja és otthagytad az egész múltad, felkerested a testvéred és anyukád. Örülök, hogy jó útra tértél, de nehéz feldolgozni. Egy részem fél tőled és nem tudok megbízni benned. Teljes mértékben sosem fogok tudni teljesen megbízni benned. igaz a hír tudom, hogy Niall elmondta. Tényleg visszamegyünk Írországba. Nem tudok itt maradni tudván, hogy bármelyik nap összefuthatnánk. Minden egyes nap mikor találkoznánk, kicsit összébb törne a szívem. Szeretlek Harry Styles! Mindig is foglak, de kérlek, ne keress fel!
Szeretettel Blake!”
- Harry én annyira sajnálom. – mondta Gemma
- Nem kell! – Folytak a szememből a könnyek  

1 megjegyzés: