2014. október 26., vasárnap

25.rész: Bosszú



Sziasztok! :)
Íme megérkezett a várva várt rész :D Vagyis remélem vártátok ez egy hosszabb rész lett az őszi szünet alkalmából. Kellemes szünetet és jó olvasást! :D Szerintem jövőhéten is lesz rész de nem ígérek semmit. :* Tényleg, hogy tetszik nektek az új videó? Én imádom. *-*
- Vigyázzál a húgomra! Főleg ettől a két hülyétől óvd meg! Tudod, hogy csak rád hallgatnak. - mondta Niall
- Mit tud a múltadról? – kérdezte Louis
- Nem sokat. De ha azt akarom, hogy velem maradjon, akkor őszinte kell, hogy legyek vele.
- Azt is elmondod, amikor az a motoros ügy volt?
- Nem tudom, ezt még át kell gondolnom..
- De az is a múltad része most mondtad, hogy mindent elmondasz! –törtem ki
- Blake Blake Blake.. Hallgatózni csúnya dolog. – hallottam Louist

Harry szemszöge:
Mi közbe a srácokkal beszéltem addig Blake hallgatózott egy részem nem örül neki, mert így végkép el kell mondanom neki mindent, de a másik részem, örül, mert így elmagyarázhatom, hogy mit miért csináltam.
- Srácok! Amit mondtam kérlek, teljesítsétek! Most viszont kérlek, mennyetek had beszéljek Blakkel.
A srácok távoztak én meg mentem és beszéltem Blakkel.
- És akkor véletlen elütöttem, de hogy a bizonyíték ne legyen meg így gyors rá raktam a motorra és bele dobtam a folyóba. A motorom-átfestettem elvittem szerelőhöz mindent megtettem, hogy eltűntesem a nyomokat. De valamelyik nap láttam azt az embert, akit elütöttem ettől kicsit be paráztam de muszáj volt a hapsit megkeresnem, hogy ne jelentsen fel!
- Mond, hogy nem bántottad utána!
- Hát ..
- Harry! Te nem vagy ilyen!! És ezen kívül minden másba benne voltak a többiek?
Csak bólintani tudtam. Blake szeméből könnyek csordultak. Meg akartam ölelni, de nem engedte.
- Elmegyek, a boltba hozok pár dolgot. Addig pihenj! Csak előtte ide hívom a srácokat. Rendben?

- Legyen.. De azért siess!
Bólintottam megfogtam a lakáskulcsomat, a pénztárcámat és mihelyst ide értek a srácok útra keltem. Észrevettem, hogy valaki/valakik követnek. De mikor megfordultam nem láttam senkit.
- Maradj csöndbe! Ne merj megszólalni! – hallottam egy ismerős hangot, de nem ismertem fel, mert a maszk eltorzította.
Ekkor arra lettem figyelmes, hogy valami nedves kendő van az orromnál. Elaltatott.
Mikor felkeltem ki voltam kötve egy székhez. Pislogtam párat, míg teljesen jól láttam.
- Jobban jártok, ha ellengettek! Jöjjön már ide valaki, hogy szétverjem a fejét! Nem hiszem el, hogy normálisan nem birtok velem kommunikálni.

Ekkor egy sötét árnyat láttam majd valaki oda jött elém.
- Liam?? Mi a faszt csinálsz? Engedj már el! – ekkor jött még egy ember
- Zayn?? Mit csináltok? Vezéretek voltam nem bánhatok így velem! Engedjetek el vagy megbánjátok!
- Aj aj.. Harry Harry.. Sose tanulsz a hibáidból! Már akkor is utáltalak mikor a vezér voltál, de hogy most egy lány miatt ennyire elgyengültél ez már szánalmas! Mellesleg már új vezérünk van! - mondta nevetve Zayn
- Hello Harry! Sokat hallottam rólad, de mikor rájöttem, hogy az exem miatt hagytad itt a csapatott akkor rájöttem, hogy ezt meg kell bosszulni! Ezek a srácok csodálatosak mindent megtesznek amit mondok! Szánalmas, hogy csak a kis ribanc miatt itt hagytad ezt a csapatott!
- Kussolj! – kezdtem el őrjöngeni, de meg se tudtam mozdulni ezért jobb ötletem nem támadt így leköptem
- Jaj Harry ezt nem kellet volna! Még a nevem sem tudod, de már így viselkedsz.. Zayn intézkedj..
Ezután egy iszonyatos ütést éreztem a gyomromba. Tudtam, hogy a srácok kemények hisz én oktattam őket, de nem tudtam, hogy ennyire szar a másik oldalt lenni.
- Az se érdekel, ha te vagy az atya úr isten! Szánalmas vagy, hogy csak a volt csapatommal vagy képes megbosszulni a csajomat! Blake olyan kedves, aranyos és szép te vagy ilyen béna, ha nem tudtad megtartani!
Ekkor kaptam egy öklöset az államba, de ezt már Liam adta.
- Te magad nem is bírod elvégezni a piszkos munkát csak a csicskásaiddal, bírod megcsináltatni. 

Mindkét srác lehajtotta a fejét. Ez az megvan a gyenge pontjuk.
- Dehogy nem! Be is tudom bizonyítani! Ekkor teljesen közel jött és jól gyomorba vágott. Amitől a számon egy csomó vér jött ki.
- Te?? Te az életemre akarsz törni?? TE vagy az kit elütöttem.. De azt hittem meghaltál.
- Hát nem a víztől szerencsémre pont hogy észhez kaptam. Igaz hogy vérzett a fejem, de kisebb agyrázkódással meggyógyultam.
- Látszik azért vagy ilyen őrült!
- Luke Hemmings nem őrült!!
- Jah na persze.
Gondolkodtam, hogy mindig van nálam egy bicska a pénztárcámba a farsebemben. Csak reménykedni tudtam, hogy a pénztárca a farzsebembe van, és benne van a bicska. Szerencsémre benne volt ki is tudtam szedni és óvatosan elkezdtem vágni vele a kötelet a kezem közül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése