2013. október 26., szombat

8.rész: Medencés buli


Sziasztok, meghoztuk az új részt :D Reméljük a meglepetés elnyerte tetszéseteket! :) Jó szünetet, pihenjetek sokat, álmodjatok Harryvel. És persze szeretettel várjuk a kommenteket. Puszi: Csenge, Kitti xx
- Ő itt a nővérem Gemma. Gemma ő itt Blake. – „mutatott be egymásnak” Harry
- Helló, rég találkoztunk! – mosolyogtam
- Szia, igen, két óra sok idő! – mondta és elvigyorodott
- Ti ismeritek egymást? – röhögött fel Harry 
- Persze. – mondtuk egyszerre, majd mindketten elnevettük magunkat. 
Elkezdtünk beszélgetni immáron hárman. Az idő gyorsan telt.
- Nézzétek milyen szép! – mutattam a lemenő napra mely arany sugaraival szinte felöltöztette a rétet.
- Te jó ég, már ennyi az idő? Harry mennünk kell! – mondta Gemma 
- Igaz, még be kell szerezni néhány dolgot holnapra... Medencés bulit tarunk, nincs kedved eljönni? – mosolygott rám csillogó szemeivel Harry 
Egy kicsit lefagytam. Nagyon jól eset, hogy meghívott, de ha medence, akkor víz... Én pedig nem tudok úszni. 
- Hmm? - nézett rám Harry reménykedve
- Nem tudom. – válaszoltam félénken 
- Ugyan gyere, király lesz! Harry holnap elmegy érted. A buli este 6-kor kezdődik nálunk. – mosolygott Gemma 
- Szóval fél hatra ott leszek nálatok.-mondta Harry
- Hát jó. -mosolyogtam félénken 
- Bikinit és törölközőt hozz! – kacsintott rám Harry, majd adott két puszit és elmentek.
Te jó ég. Holnap bulizni fogok Gemmáékkal, el sem hiszem. Harryvel leszek. Mikor hazaértem felhívtam anyát, kiderült késni fog a repülőjük. Megkérdeztem, hogy elmehetek e a buliba és szerintem még nálam is jobban belelkesedett. Persze meg kellett ígérnem a mély víz elkerülését. Nagyon fáradt voltam, gyorsan bevágtam magam az ágyikómba.
~Reggel~
Zokogva ébredtem. Rémálmom volt.
~Álom~
Gyönyörű naplemente van. késztetést érzek arra, hogy elmenjek a rétre. Boldogan el is indulok. Amikor odaérek Harry már vár rám egy hatalmas csokor vörös rózsával.
Szerelmesen elé lépek. Az ajkunk már súrolja egymást, amikor hirtelen ketté válik köztünk a föld, Harry pedig lezuhan... "NE!" Sikoltom és érzem a hatalmas és folyamatosan növekvő gombócot a torkomban, Harry pedig mielőtt teljesen elnyelné a feketeség felkiált: "Szeretlek!" Lerogyok a puha fűbe, ami hirtelen elfeketedik. Érzem, hogy meghalok.
~"Valóság"~
 Most már biztos voltam benne, hogy Harry a nagy Ő. Nem tudom megmagyarázni, miért éreztem ezt, csak azt tudtam, nekem SZÜKSÉGEM VAN Rá. Érezni akarom, ahogy a karjaiba zár, érezni akarom a csókját. De mi van, ha nem kaphatom meg? Ha itt maradok nélküle, ebben a kiszámíthatatlan világban? Nem akarom hogy ez megtörténjen.
De ha meg akarom kapni Harryt, először ki kellene szállnom az ágyból. Jót nevettem saját gondolataimon. Elhatároztam, hogy ma olyan szép leszek,  mint még soha. Gyorsan lefürödtem, felöltöztet, aztán elindultam bikinit venni.
A plázában bolyongtam majd' fél órája, de még nem találtam egy darabot se, ami igazán tetszett. Éppen egy rakás fürdőruha felsőt tanulmányoztam, amikor ismerős hangot hallottam.
- Blake?
- Szia Gemma! – nagyon megörültem neki.
- Bikinit keresel? – kérdezte
- Igen. Segítenél?
Nem igazán igazodok ki az ilyen hatalmas üzletekben.
- Persze. – bólintott mosolyogva
Gemmával hamar sikerült megtalálni a tökéletes darabokat.
- Köszönöm a segítséged. – öleltem meg mosolyogva
- Nincs mit. Nekem indulnom kell, mert még pár dolgot be kell szereznem estére. Oh és vigyázz magadra ebben a bikiniben, még a végén Harry nem tud uralkodni magán. -vigyorogta

- Haha, gondolod? -nevettem, majd adtunk egymásnak két puszit és elment. ~8 órával később~ Befejeztem a sminkelést, hatalmas szemeim lettek. Be kell vallanom egész szépnek éreztem magam. Csöngettek.
- Nyitom! – kiáltottam
- Szia, kész vagy? – ölelt meg Harry
- Szia, igen. Indulhatunk. – mosolyogtam
-Gyönyörű vagy-mondta ajkába harapva Mikor odaértünk, a buli már javában folyt. Éreztem, ahogy a basszus ütemére dübörög a mellkasom. Teljesen új érzés ragadott magával.
- Megyek, hozok inni valamit, addig próbálj elvegyülni. A ruháidat meg a táskádat add oda Gemmának, ott áll a ház sarkánál – mondta és homlokon puszilt. Azt tettem, amire kért.
- Gyere, bemutatlak pár barátomnak- intett magához Gemma. Ahogy lassan haladtunk a keresett társaság felé, a tömegben valaki haláli viccesnek tartotta, ha meglök és én beleesek a vízbe... Pánikolva zuhantam a medencébe. Lesüllyedtem a víz aljára és éreztem, ahogy elfogy a levegőm. Hirtelen két erős kart éreztem a derekam körül. Harry kihúzott. Sírva kapkodtam levegő után, Ő pedig magához szorított. Belefúrtam fejem a vállába, nem tudtam betelni közelségével. Pláne, hogy mindeketten fürdőruhában voltunk.
- Jól vagy?- nézett rám aggódva
- Most már igen.- Huncutul elmosolyodott és hirtelen  megcsókolt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése