2014. augusztus 9., szombat

18.rész: Rossz fiú?



Sziasztok!
Itt a várva várt rész! :3 Szerintetek, hogy fog alakulni? Ki az igazi rossz fiú? A következő részt ha minden igaz Csenge fogja hozni én nyaraláson leszek! :) Remélem tetszik nektek! Ne felejtsetek el nyomot hagyni magatok után! :) Puszi: Kitti xx

Blake szemszöge:
A srác kiszaladt a szobából anyukám meg utána nem értem miért fontos ez annyira anyukámnak, hogy utána szalad?? És mikor tudom meg hogy ki ő?? Mikor kapom vissza Harryt? Miért nem lehet itt velem?? Elhatároztam megnézem Harryt.  Óvatosan felültem majd egymás után tettem le a lábaim. Megpróbáltam felállni, de összeestem. Bevertem a fejem.. Minden elsötétült.
- Ébredezik! Orvost! Hívjon valaki orvost! – mondta Harry hangosan
- Miért üvöltesz? – szóltam erőtlenül
Nem értettem az egészet én ágyba vagyok, erőtlenül, míg Harry szinte épp és egészséges.  Lassan körbenéztem a szobába itt volt anya, apa, Harry és még Gemma is eljött meg gondolom Harry anyukája.
- Ön ugye Harry anyukája? – kérdeztem
- Igen. Anne vagyok! Nem így terveztem az ismerkedést mikor Harry bemutat téged. – mosolygott kedvesen
- Blake. És én sem. – mosolyogtam
Ekkor bejött az orvos, megvizsgált. Fájt egy kicsit, de már megszoktam.
- Az állapota javult. Megfigyelésen kell, tartsuk, de utána hazamehet.
- Az menyi idő?
- 5-6 nap. Mellesleg van egy srác kint és állandóan azt kérdezi, mikor jöhet be. Beengedhetem?
Egyből anyára néztem tudom, hogy valami köze van hozzá. Az orvos kiment majd beengedte a srácot.
- James?!
- Edward?!
Ugrottak fel mindketten. Ekkor Harry elkezdte kitoloncolni a srácot.
- Álljatok már le! – ordított anya
- Niall gyere ide és mutatkozz be!
- Miért kell bemutatkoznia hisz semmi köze Blakehez ő egy bűnöző! Öregeket lop meg! Ártatlanokat ver meg.– üvöltözött
Elegem lett. Kizavartam mindenkit, csak Niallt- Jamest vagy ki tudja mi az igazi neve hagytam, hogy bent maradjon.
- Ki vagy te? És ha bűnöző vagy akkor mit keresel itt? Bármi rossz mozzanat és hívom az orvost! –
Ültem fel óvatosan és kezdtem figyelni a srácot
- Am N-Niall James Horannek hívnak. Nem vagyok bűnöző pont hogy Edward az! El is mesélhettek egy történetet, ami azt bizonyítja, hogy Edward tényleg bűnöző.
- Nem hiszek neked és miért pont most jöttél ide?
- Mert hallottam, hogy Edward kiszemelt magának egy lányt. És te nem tudhattad, idáig de Edward pont az én húgomat, vagyis téged szemezet ki magának.
- Várjunk csak.. Edward az Harry lenne? É-és én a te testvéred vagyok?? Lehetetlen! Én egyke vagyok! Nem volt és már nem is lesz testvérem! Meg, ha tényleg testvérek lennénk, akkor miért nem ugyan az a vezetéknevünk? És miért féltesz engem? Hisz idáig nem is voltál rám kíváncsi. –ömlöttek belőlem a szavak
- Igen te Harryként ismered, de aki igazán tudja ki ő az Edward Stylesként ismeri. Azért csak most bukkantam fel, mert tényleg féltelek Harry –Edward a barátnőivel mindig csúnyán bánt az elején kedves volt utána feltört benne az agresszió és bántotta a barátnőit. Ütötte, kínozta stb. és mikor én észrevettem és hallottam róla akkor cselekedni kezdtem. Azért nevez bűnözőnek, mert ellenszegültem neki. És anyával kiskorom óta tartom a kapcsolatot 14 éves koromban eljöttem onnan a magam útját járom onnantól változtattam meg a nevem. Azelőtt Brad Hudsonnek hívtak.
- Nem érdekkel a hülyeséged! Menny el és küld, be Harryt csak vele szeretnék most lenni!!
- Biztos jól átgondoltad? Bánthat téged!

- Menny már!!!!!!! – üvöltöttem
Ezt meghallhatták kint is. Ekkor Harry csak úgy betörte az ajtót és kitoloncolta a srácot. Becsukta az ajtót majd nyugtatni kezdet, de nem tudott meghatni. Egyedül csak a gondolataimon járt az agyam.
- Harry igaz hogy az előző barátnőidet ütötted? És hogy Edward Stylesnak hívnak?
- Nem és Nem teljesen Az igazi nevem Harry Edward Styles. Miért foglalkozol olyan emberrel, aki a semmiből jött és befolyásolni akar? Szeretlek! Tudod ezt te is!

1 megjegyzés:

  1. Na most engem vigyetek kórházba :'( Összezavarodtam.Most akkor nem tudom kinek higgyek!

    VálaszTörlés