2014. augusztus 14., csütörtök

19.rész: Banda


Sziasztok!
Ebben a részben sok trágár szó szerepel! Csak saját felelősséggel olvassátok! És Igen megint én hoztam az új részt! És szerintem már csak én fogom hozni! Nem tudom elérni Csengét. De lehet Jobb így mert így legalább tudom, hogy magamra számíthatok és tudom, hogy mikor érkezik az új rész! Remélem tetszik nektek! Jó olvasást és komizni ér! Az új rész a következő hét végére várható! :) Remélem várjátok és tetszik ez a rész! :) Puszi: Kitti xxx

Blake szemszöge:
- Harry igaz hogy az előző barátnőidet ütötted? És hogy Edward Stylesnak hívnak?
- Nem és Nem teljesen. Az igazi nevem Harry Edward Styles. Miért foglalkozol olyan emberrel, aki a semmiből jött és befolyásolni akar? Szeretlek! Tudod ezt te is!
Nem tudtam, hogy mit gondoljak ezért megkértem Harryt is hogy mennyen ki és megpróbáltam elaludni. De a gondolatok nem hagytak. Mi van, ha mindketten bűnözők? De én Harryt nem így álmodtam meg. De lehet nem is Harry a nagy Ő? És ha pár hónap múlva verni fog? Mondjuk Niall minek jött volna ide, ha nem lenne igaz? Anya idáig miért nem beszélt arról, hogy van egy
testvérem?
Hajnali 2-ig gondolkodtam utána lecsukódtak a szemeim és álomra hajtottam a fejem.
~Reggel ~
- Miért jöttél ide? Ezek hülyeségek! Miért tömted tele a fejét? Idáig bízott bennem, most meg fél tőlem. – hallottam Harry hangját, de nem nyitottam ki a szemem kíváncsi voltam kivel beszél
- Harry szükségünk van rád! Minden elveszett mióta elmentél. Most mindenki tombol. A törzshelyünket elfoglalta egy csomó idióta gyerek. Akik menőnek tettetik magukat. Varrattak magukra pár tetkót és most azt hiszik, a helyedre léphetnek. - válaszolt Niall
- Mi van a srácokkal? Nagyon rossz passzban vannak? És erről jut eszembe a te tetkóid hova tűntek?
- Zayn és Liam jól viseli, de Louis eltűnt azt hittem téged keres meg, de mivel még nem beszéltél vele így fogalmam sincs, hol van. Féltem azt a hülye gyereket tudod milyen.  Bőr festővel lefestettem őket hogy Blake ne ijedjen meg tőlem.
Ekkor muszáj volt beleszólnom.
- Ezzel kicsit elkéstél! Akkor nem is vagy a testvérem? És mi a fene folyik, itt ti egy banda vagytok? Vagy mi? Embereket vertek? Mi az a törzshely?? – ültem fel mire Harry oda jött mellém
- Nyugodj meg!- simogatta a hátamat Styles de valahogy nem használt
- De a testvéred vagyok. Abban nem hazudtam! Mihelyst meghallottam a TV-ből hogy egy Blake Hudson nevű lány balesetet szenvedett megkerestem ekkor jöttem rá, hogy a saját testvéremről van szó.  Ez nem banda, hanem egy szövetségszerű valami végül is mondhatjuk, hogy banda, de nem zenélünk! Régebben fosztogatunk 5-en, majd Harry kiszállt ekkor kitört a káosz.
- Szóval akkor egy bűnöző a pasim és a testvérem is. És bűnöző haverjaik vannak. Harry miért hagytad ott ezt az egészet?
- Mert mikor elkezdtünk fosztogatni akkor rémálmaim kezdtek lenni utána csak egy lányról tudtam álmodni. Megálmodtam, hogy találkozni fogok vele, ami teljesült is, és hogy majd ő lesz pár év múlva a felségem és majd tőle lesznek gyerekeim. Ezért féltem, hogy ha ottmaradok és folytatom a fosztogatást, akkor nem találkozok vele és féltem, hogy ha ott élnék vele, akkor baja esne.
- Ohhhh.. – olvadoztam
- Harry vissza kell jönnöd Bradforba! Meg kell keresnünk Louist! Baja is eshetett!

- Niall menny haza fürödj meg és utána gyere vissza! – mondta Harry
- Egyet értek! Látni szeretném, hogy nézel ki! Harry neked hogy hogy nincs annyi tetkód?
- Nekem is volt régebben, punk voltam, de mióta a lányról álmodozok rájöttem, hogy felesleges a zord külső, mert szeretni fog így is úgy is. Van képem róla, hogy néztem ki majd megmutatom ha szeretnéd.
- Igen majd szeretném. – bólintottam
~3 órával később~
- Megjöttem és megtaláltam Louist is! Itt van a folyosón. – jött be a szobába
Kicsit megijedtem Harry mondta, hogy a többiek kicsit se változtak és ugyan úgy néznek ki. Punkok. De nem gondoltam volna, hogy ennyi tetkójuk lesz.  Közbe anyáék haza mentek fürdeni, enni és pihenni. Kicsit féltem most nem bántam volna, ha itt lenének. Csak abba tudtam bízni, hogy Harry megvéd.
- Küld be Louist! – mondta Harry
- Louis gyere! – szólt Niall
- Szia, Harry! És Biztosan te vagy Blake. Harry már sokat mesélt rólad. Na, jó még se Harry leszar minket mióta téged megismert, de már értem miért. Szép vagy. – jött oda az ágyamhoz
- Louis nyugodj már meg! Ő az én húgom! Nem nyomulhatsz rá! Főleg úgy már, hogy Harry van vele!
- De olyan aranyos. – simította meg a kezem
Ekkor megszorítottam Harry kezét, aki csak leüvöltötte Louis fejét, aki meghátrált. Harrynek ekkora nagy szava lenne?

1 megjegyzés:

  1. Na jó ez most enyhén sokkolt....ejnye Harry nem tanították neked h ne hazudj a barátnődnek ,Niall te meg a hugidnak !!!!!! Azért ez váratlan volt.

    VálaszTörlés